niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza z Ewką Chodakowską # tydzień 1

No więc zaczynamy!
Dzień pierwszy: 30.07.2013r., wtorek.

Wymiarowanie:
Biust: 88
Pod biustem: 71
Biceps: 23
Brzuch (pępek): 78
Biodra: 86
Pośladki: 94
Udo lewe: 53,5
Udo prawe: 54
Łydka: 33

Wrzucanie zdjęcia sobie podaruję :)

Trening:
Dzień 1: Turbo spalanie
Dzień 2: Skalpel
Dzień 3: Odpoczynek (brak czasu)
Dzień 4: Jak wyżej :)
Dzień 5: Skalpel
Dzień 6: sześciominutówki - cz.3 -> cz.5 -> brazil 1 -> brazil2 -> cz.8

Ten tydzień kończę dzisiaj, na szóstym dniu, jako że zaczęłam we wtorek.

Jak wrażenia? Na razie za wiele nie poćwiczyłam, więc nie mogę się za wiele wypowiedzieć :)
Wczoraj w upale nie ćwiczyło się zbyt fajnie i wszystkie paprochy z podłogi oblepiły moje spocone od gorąca i męczących ćwiczeń ciało :P
A dziś pierwszy raz ułożyłam sobie 6-minutówki i jestem pod ogromnym wrażeniem! Zmęczyłam się porządnie i jestem mega zadowolona! Ewa zapewnia że po 10 dniach codziennych ćwiczeń będzie już widać pierwsze efekty, zobaczymy :)

Jutro zaczynamy tydzień 2!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz