wtorek, 4 lutego 2014

Brazil Butt Lift

Kiedyś moje ukochane ćwiczenia, choć całego programu nie skończyłam nigdy (od A do Z, bo z przerwami ćwiczyłam je z rok jak nie więcej).



Jest to program ćwiczeń stworzony przez Leonardo Carvalho, brazylijskiego tancerza i trenera fitness. Program jest nastawiony przede wszystkim na nasze pupy, jak zresztą sama nazwa wskazuje.
Ćwiczenia są tak skuteczne ponieważ skupiają się na 3 mięśniach pośladka:





W zależności od kształtu naszych pośladków, mamy do wyboru 4 programy ćwiczeń. Każdy program trwa 4 tygodnie.

1) Slim & Shape
Przeznaczony dla osób o kształtnej pupie i szerokich biodrach. Główny cel: wyszczuplenie i rzeźbienie.



2) Lift & Shape
Przeznaczony dla osób z płaską, obwisłą pupą. Główny cel: uniesienie i rzeźbienie.

3) Slim & Lift
Przeznaczony dla osób z dużą pupą, boczkami, bryczesami. Główny cel: wyszczuplenie i uniesienie.


4) Classic
Przeznaczony dla osób które ukończyły inne programy i chcą utrzymać efekt, bądź dla osób które nie potrafią określić typu swojej pupy.


W skład poszczególnych programów wchodzą te same ćwiczenia, jednak w innej konfiguracji czasowej.


- Basics - film wprowadzający, na którym pokazane mamy podstawowe ruchy i technika ich wykonania. 20 minut
- Bum Bum - ćwiczenia cardio połączone z modelującymi pośladki. 35 minut
- Cardio Axe - ćwiczenia cardio, oparte na układzie tanecznym. 30 minut
- Higt&Tight - ćwiczenia modelujące uda i pośladki, wykorzystują taśmy i obciążniki na kostki. 35 minut
- Tummy Tuck - ćwiczenia na mięśnie brzucha. 20 minut
- Sculp - ćwiczenia modelujące całe ciało. 50 minut


Co potrzebne do ćwiczeń (potrzebne, jednak nie niezbędne!):
- mata
- hantle
- obciążniki na kostki
- taśma do ćwiczeń

Przed rozpoczęciem ćwiczeń warto zrobić test ołówka. Po zakończeniu ćwiczeń powtarzamy, i ołówek już nam się nie trzyma pod pośladkami ;)


To co? ZACZYNAMY!
Do lata zostało 5 miesięcy...