czwartek, 9 stycznia 2014

Oliwki olejki

Od pewnego czasu pokochałam oliwki do ciała! :)
Najpierw kupiłam sobie oliwkę w żelu Johnson's Baby i ciało miałam po niej jak niemowlaczek, więc od tego czasu pokochałam oliwki :)



Jednak oliwka do ciała ma bardzo wiele zastosowań:
- używana do ciała po kąpieli (na mokrą lub suchą skórę)
- używana do olejowania włosów
- używana do olejowania twarzy
- wlewana do wody do kąpieli
- używana do demakijażu
- używana do natłuszczania paznokci i skórek wokół nich

Testowane przeze mnie oliwki:
- Johnson's Baby w żelu 'Kwiatowa świeżość'
- Johnson's Baby w żelu rumiankowa
- Babydream fur Mama
- Ziaja oliwka do masażu antycellulitowa
- Alterra olejek do ciała oliwka i limonka
- Alterra olejek do masażu migdały i papaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz